Mucizem0111 İlk çocuk bezi,mamayı,memeyi,emziği bırakmadan ikinciyi yapmayın tavsiyem ha bide odasına alıştırmadan yapmayın şuan 7 aylık hamileyim oğlum 2.5 yaşında wc eğitimi veriyorum ve hamile oldugum icin zorlanıyorum keşke tamamlayıp düşünseydim diyorum
yasminnss Mygirlmybaby benim kızımda 17 aylık ve bizde eşimle düşünüyoruz nasip olursa inşallah açıkçası erken geliyor bana evet ama istiyorum ben yinede artılarını ve eksilerini düşündüm her türlü zorluk olacak biliyorum ama hazırım ben buna 😅
Ecem__ Mygirlmybaby eski aklim olsa art arta yapardim biri kocaman oldu biri bebek simdi ne guzel ikisi gidiyordu okula…toplanti etkinlik bs birsey olunca hava soguksa gidemiyorum..bakabileceksen yap baska turlu bekle en azindan kizin kendine bakana kadar oda 5 6 yasinda anca oluyor..tecrube
Beril17 Mygirlmybaby valla bacm 5 yasnda kzm var 18 günlükte bebem öyle rahata alismisimki çok zor geliyor halbuki bakıp büyüttüm önceden tecrubeliyim ama rahata alışmışım valla . Bence yap ikisi bir tek seferde büyüsün sonra rahat edersin .
Lylozzd Mygirlmybaby benim kızım 13 aylık, biz bu hafta 6 haftalık hamile olduğumu öğrendik🥺 Bizim için ilk başlar zor olucak çünkü büyük kızımın bezi bırakma zamanına denk gelecek bide henüz gece emmesi bitmedi bitirmeyi de düşünmüyordum ama bugün gittiğim doktor emzirmeyi 3 aya kadar bırakmaya çalış dedi çok üzgünüm bu yüzden. Sizin için mesela bunlar saha rahat olur. Onun dışında ilk çocuk hangi yaşta olursa olsun diğerinin ilk 6-9 ayı zor yani. Ama erken yapmanın faydası 9aydan sonra ortaya çıkacak bence, bıcır bıcır birlikte oynamaya başladıklarında kahvemizi alıp izleriz🤩
Ebru__ İstiyorsan içinden geliyorsa geciktirme bence canım istiyor olman ne güzel yaşları yakın olur birbirleriyle oynarlar yalnız olmazlar evde