Kızlar kızım 1 buçuk yaşında ve biz eşimle ikinci çocuğu istiyoruz. Olursa doğduğu zaman kızım 2 buçuk yaşında olacak. Ama açtığım postlarda gördüm ki çoğunluk 4 5 6 yaş ideal yazmışlar. Bende düşündüm ki o zaman yeni doğmuş bir bebek ve okula giden bir çocuk olacak. Okul sorumluluğu ve yeni bir bebegin olması. Bilmiyorum yani herkesin düşüncesi farklı ama bana sanki ikinci seçenek daha zor geldi. Tecrübeli anneler beni aydınlatırsa çok sevinirim 🙏