Bende avent , Nuk var anne memesine en uyumlu dediler diye medela calma bile aldım ki piyasadaki en pahalı biberon . Hepsi de Aynı bence avent 0+, Nuk s olanı aldım . Elinizde avent varsa 1 numaralı emzik başlığı yeteri boşa ben gibi alıp koleksiyon yapmayın