Misskokulum Emoliii yaaa ama siz üzülün diye yazmak istemedim gerçekten bilsem yazmazdım çok pişman oldum😔😔 her bebeğin gelişimi kendine özeldir şükredin en azından bir hastalığı yok eli ayağı düzgün kilo önemli değil her türlü alınır sıkmayın canınızı lütfen hakkınızı helal edin olur mu❤️ busradem501
busradem501 Misskokulum hayır tabi de ne kusuru ya lütfen siz böle düşünürseniz asıl ben canımı sıkarım dediğiniz gibi her bebek kendine özel . Sadce sınırları bilmek istiyorum o yüzden canım sıkıldı doymuyor mu anlamıyorum huzursuz da değil doyuyor gibi
Keremcik Mutlu_bebegimm maşş allah saklasın beklesin inş.benim oğlum 4ay 6 günlük sizin ölçülerle aynı 🙈