Pemberuj bende bı ara güzel kilo vermiştim 2 hafta içinde ama verdigimi yediklerime dikkat etmeyi bırakır bırakmaz geri aldım ve kaldı öyle gitmiyo anam babam gitmiyo lanet olasıca kilo. Eee haliyle uğraşıp veremeyince de moralim bozuluyo nasıl olsa olmuyo diyip salıyorum yine kendimi, ben çabuk kilo alıp zor verenler tayfasındanım maalesef 😔