Pemberuj bende de çok ödem var bu sefer bende kafama taktım kilo vermeyi 1.57 boyum kilomda 84.2, 83.4 kiloydum 1 kilo daha almışım 2 gündür sabah aç karnına 1 bardak ılık suya 1 tatlı kaşığı sirke katıp içiyorum doğru düzgün yemek yemiyorum ekmek tüketmiyorum ve pazartesiden itibarende Leslie veya ebru Karaduman olur Tuğçe Alpay olur onların spor videolarıyla desteklemeyi düşünüyorum çünkü artık bu kiloyla mutlu değilim 😔😔