Bzdemirr anladım. Ama küçük yer sağlık ocağı diye üzülmeyin iyi doktorun nerde olduğu belli olmuyor. İyi bir doktordur diye umalım. 39.5 yüksek ateş en iyisi doktorunuza güvenmek gibi görünüyor bu şartlarda. Tekrar geçmiş olsun inşallah en kısa sürede sağlığına kavuşur yavrunuz.