Merhaba kızlar. Oğlum 8 aylık birkaç haftadır üst dişleri için sancı çekiyordu. Bu pazartesi de ateşi çıkınca biz diştendir diye düşündük. Biraz geçmesini bekledik ama 39,5lara kadar çıkınca dün doktora götürdük. Bademcikleri şişmiş dedi ve antibiyotik verdi. Antibiyotik kullanmak hiç içime sinmiyor. Başına böyle bi şey gelen var mı? 8 aylık bebek için bademcik Şişmesi normal mi?