seniyirimmisdafaa menenjitte yaş faktörü yok hiç baslanmadiysa. Benim 3 yaşındaki kızım 13.ayda tek doz nimenrix 24 ve 26 da 2 doz bexsero oldu.11 yaşındaki oğluma o zaman doktoru 13.ayda tek doz nimenrix uygun görmüştü. O vakitler madem yurt içi yurt dışı kalabalık il ve dış ülkelere gitme dusunceniz yok ilimizde henüz korkulacak derecede mülteci yok bu yeterli demişti ama şimdi ülkenin durumu ortada o yüzden oğluma 10 yaşında 2 doz bexsero yaptirdim