Beyzaveduru Beyza hanım teşekkür ederim cevabınız için , peki Açıköğretim okuyarak hemşire olunmuyor değil mi yanii söyle sorayım yüz yüze eğitim hariç hemşire olamam zaten ama mesela nasıl diyim başka bir bölüm okuyup işte sonra sinavlarla veya stajlar ile umarım beni anladınız 😌