Merhaba güzel anneler 💕 size bir sorum olucak ben iki çocuk annesiyim , ben okul okuyup meslek sahibi olmayı çok isterdim hep , hayalimde hep meslekli bir kadin olmak vardı Hemsire olmayı olmayı istedim sağlıkçı yani . ama nasip olmadı zar zor kendi imkanlarım ile okudum ama istemediğim bir bölüm oda açıköğretimden 2 yıllık Sosyal hizmetler bölümü . Önceden belki bu bölümden atanirim diye düşünüyordum ama istemiyorum bu mesleği . Hemşire olmak istiyorum içimde.kaldi ya bilmiyorum hâlâ da içimde uktedir ..çocuklu bir anne üniversitesiye nasıl gider gidemem küçük bir ilçede yasıyorum ve eşim burda çalışıyor başka şehire gidemeyiz eşim calisamaz büyük şehirde , işsiz kalır binlerce işsiz insan varken zaten .. bilmiyorum başka yolu yoktur değil mi 🥺