gupseli Oylesinebirii merhaba kızım 19 aylık…memeden kesme sürecim başlayalı 1hafta oldu konuşarak azaltmayı denemek daha sağlıklı bence hem sizin (mastit olabilir vs) hem de çocuk açısından gündüz aydede çıkınca emeceğiz diyorum gece de uyumadan 1 kere veriyorum. Memeye birşey sürmek travma yaratabiliyormuş konuşarak daha kolay olur diye düşündüm. Benim memeyi kesme sebebim 14 haftalık hamileyim doğumdan sonra ikisini emzirmek yorar diye düşündüm küçüğe em büyüğe sen artık emme diyemem diye bırakmak istedim.
1Meryem011 Oylesinebirii emzirmiyorum ama gece sürekli nama icin kalkiyor smdi denemek istedim tam 15dakka agladi en son krize girince verdm dayanamayp nasil kesecem bende bu mamayi bilmiyorum ama cidden biktim surekli ymeek yesede mama mama iyice huy etti
gupseli Bence hissettikleriniz normal dediğim gibi birden kestiğiniz için çocuksa inatlaşmış belki korkmuş saatlerce uykuyu red etmiş siz de sağlık sorunu yaşamışsınız bence benim gibi yapın konuşarak yavaş yavaş ramazan da da etkilemez bir kere emzirmek
Nkml Oylesinebirii benimki 8 aylık galiba ben de sütten keseceğim bebeğim sütümü içmiyor zorla verdiğimde midesini bulandiriyor sütüm de cok yok yani napacam bilemiyorum