Oylesinebirii yarın 2 hafta olacak ben konuşarak, anlatarak sonlandırdım. Kararlı olmak çok önemli. Göğsünüz için soğuk, buz uygulayabilirsiniz, okuduklarımda soğuk uygulanmalı diye yazıyordu ama ben ihtiyaç duymadım sütüm var sanıyordum, belki az imiş şişmedi, bir problem yaşamadım.