KirmiziBalik şırnak silopideyiz. 5 yıldır burdayız çift şark yaptık.ilçe olarak cizre ve silopi güzel yazın aşırı sıcak var.kiralar uygun. Gelişmişlik olarak cizre daha iyi avm,özel hastane filan var . Çalışma saateleri de çok iyi terör olay filan pek yok. Maddi olarak iyi tazminatla filan birikim yapabilirsiniz