KirmiziBalik Eveeett o gun geldi catti tercihlerimizi verdik iller hakkinda bilgi almak istiyorum oralarda yasayan arkadaslarim varsa bilgilendirirse cok mutlu olurum sizler nereleri tercih ettiniz 1.van 2.agri 3.kars 4.ardahan 5.malatya 6.sirnak 7.adiyaman
Sevvl KirmiziBalik ağrı da arkadaşım var kafayı yemek üzere ilçeye verdiler onları biz elazıgdayız yanı dişe illere göre harıka
limonkolonyasi KirmiziBalik Ardahan hem çok soğuk hemde gelişmişlik açısından çok gerii van merkez olursa güzel sıkıntılı ilçeleri de var diye biliyorum son olarak yazın adiyamana tayin olduk bizde bir ilçesine yani genel olarak sıkıntısız sak8n bir şehir
sahrabalam2 KirmiziBalik karstayım hastane doktor facia en ufak bir test için kızıma böbrek ultrasonu çektirmek için Erzurum’a gönderildik hastane konusunda çok eksik çok benim için en önemlisi de bu zaten
Sugarmommy Van da yaşıyorum kış cok uzun sosyal aktivite kısıtlı yazı güzel göl ve piknik yerleri çok fazla ama yaz kısa hastaneleri gelismis güzel
Sevvl KirmiziBalik o kadarını bilmiyorum onlarda temmuzda gitti bizde esi dilekçe yazacaktı ama sanmam kabul olacağını
limonkolonyasi KirmiziBalik yazin bulmak biraz zordu suan daha rahat bulunuyor eşim astsubay lojmanda kalıyoruz bizz ev bulamamistik olduğumuz bölgede o yüzden lojmana gectik
limonkolonyasi KirmiziBalik Gölbaşı ilcesi depremde en fazla hasar alan yerlerden biri orası olursa ev bulmanız zor olabilir
Prensesannesii44 KirmiziBalik şuan hangi ildesiniz. Adıyamanda Malatya da doğru düzgün ev yok şehirler yerle biz olmuş durumda. Malatya da kiralar en az 12 den başlıyor o da adam akıllı ev bulursanız 🥹 ağrı ve Ardahan da berbat maalesef. Bence tercih listenizi güncelleyin pişman olmayın daha sonra
Emre- KirmiziBalik Merhaba bende Elazığlıyım biz bir sene Elazığda yaşadık sonra eşimin tahini ini malatyaya aldırdı şuan malatyadayız daha öncesinden sürkeli gelip gidiyordum çok güzeldi deprem olana kadar
Asya011 KirmiziBalik ağrı çok sıkıcı bir ilimiz 😂😂😂 yani hiç bir şey yok ya tek lüks cafe küçük bi cafe ve bir de barajı var başka da bir şey yok