25 günlük bebeğim var . Sorularıma sırasıyla cevap verirseniz çok sevinirim 🙈 hepsi için ayrı tartışma açmayayım😄
1) İlk zamanlar 10 15 dk emiyordu ama şimdi sadece 5 -7 dk emiyor. Son süt dediğimiz proteinden zengin sütü emmiyor gibi geliyor ama doymasa da kendi bırakır mı memeyi?
Sağdığımda 10 dk da 150ml geliyor. Bebek daha kuvvetli emdiği için doyuyor diye düşünüyorum ama emin de olamıyorum kontrolümüze bir hafta var.
2) ne kadar arayla emziriyorsunuz? Uyanıksa iki saate kalmadan emiyor. Bazen saat başı. Bu da daha fazla mı gaz yapar?
3) gece de çoğu zaman saat başı emiyor. Kalkmadığı zaman saat kurmalı mıyım? Nadir de olsa 4 saat uyuduğu oluyor.
4) portakal gaz yapar mı? Resmen aşeriyor gibi canım istiyor 🙁 ama gaz derdimiz olduğundan korkuyorum 😓. Cevaplayanlara şimdiden teşekkür ederim ☺️ 🙏