Merhaba benim kızımda 3 gün sonra 5 aylık olucak biz hem sezeryan hem prematüreyiz. Yavrum 15 gün küvezde kaldı emziremedim üzüntüden sütüm kesildi. Lohusalık çok zordu aşırı kötü rüyalar gördüm sanki bebeğim beni boğuyordu elleri ile eve hocalar getirdik okumaları için cami hocası nazar duası falan. Bende siz gibi ilk zamanlar bebeğimin bakıcısı gibi hissediyordum kendimi sadece görev gibi bak yatır mama hazırla yedir yıka giydir yani asla annesi olduğumu hissedemedim çok sorguladım kendimi fazlasıyla acaba beni sevmiyor mu istemiyor mu gibi annem bakardı ben bakardım ama bazen olurdu ki kızım annemi daha çok seviyor zannederdim onun için dünyayı ayağa kaldırırım ama bir türlü gelmedi bu sıcaklık sizlerinde anlatması çok rahatlattı beni demekki tek ben değilim diyorum. Şuan mesela anne diyor birşey olduğu zaman gözümün içine bakar beni görünce ses dahi etmeden ağlıyorsa susar. Mama yedirirken gözümün içine bakıyor. Beni gördüğü zaman gülüyor. Yavaş yavaş içim ısınmaya başladı. Dün anneme vermek zorunda kaldım mesela verirken içim acıdı çokk özledim 😞 gerçekten çookkkk zor bir süreç ama inanıyorum ki geçecek onlar bizim evladımız ve çokta iyi biliyorlar merak etmeyin 😍