Merhabalar kızım 4bucuk aylık ve sezeryan ile doğum yaptım ilk zamanlar kızım meme reddi yaşadı sütüm vardı ama memeyi almadı kesilmesin diye sürekli sağdım silikon meme ucu aparatı kullandım ne yaptıysam kızım beni emmedi bir süre sonra da sütüm kesildi yavrumu canımdan çok seviyorum ama sanki emziremediğim için onun benimle bir bağı yokmuş gibi hissediyorum annesi olduğu mu anlamıyormuş bende sakinlemiyormuş gibi hissediyorum çok ağlıyorum çok üzülüyorum bunları yaşamam normal mi kızımla bağımız güçlenir mi benonu çok seviyorum ama o benim annesi olduğu mu anlıyor mu bilmiyorum sürekli vicdan azabı çekiyorum yetememiş gibi hissediyorum 🥺