nurcanyvz incinmissindedii sizin gene iyi biz 4 aylığız 9.150 Gr 😩 doktor emzirme aralarını uzat diyor ama durmuyor çok ağlıyor biz mama da icmiyoruz sadece anne sütü
incinmissindedii nurcanyvz maşallah 🥰 doktor bana da mama arasını 1 saat uzat dedi ama dediğiniz gibi ağlıyo bende 2 buçuk 3 saat arası veriyorum. Yani sizde arada kaçamak yapın napalım bebişlerimiz iştahlı 🤭🤭