Lavina bende 6 aylıkken taktirmistim şuan kızım 15 aylik olacak çok memnunum ek bir yöntem kullanmıyoruz zaten vücudumu tanıyorum spiral öncesi gibi suandada adetim düzenli ağrı sızım olmuyor kanamam yoğun olmuyor lekelenmem olmuyor zaten anormal bir durum olduğu an anlayabilirim doktorum ek korunmayı onermedi 6 ayda bir kontrole gidiyorum 2 ay önce gittim doktorum bir ml bile kipirdamamis gayet iyi demişti ilk gün 1 saat ağrı oldu ama şiddetli değil sanki adet olacakmış hissi gibi hatta eve yürüyerek gitmiştim ondan sonra birsey olmadı zaten