İki sey sormak istiyorum dün devlette taktırdım cok agrılı oldu benim sabah biraz agrı geçmişti kanamada durmus gibiydi ama bugün iki defa yumurtlamada gelen akıntı gibi ama daha yoğun akıntı geldi kahverengi gibi normal mi bi de kontrol falan olacak mı ben sormayı unuttum o da soylemedi ultrasonla baktı güzel rahmin sekline uyum sağlamış dedi