ekometo 11 aylık yaptırdık şuan 2 yaşında oğlum direk çükünü uyuşturdular sonra biraz bişe yedirirdim dedim çok ağlayacak uyuşukluk geçince sonra yarım saat sonra herhalde ilk çişti bilmiyorum öyle ağladı ben böyle ağlama görmedim eşim ilaç almaya gitti krem yarım saat kucağımda ağladı sonra sakinledi uyudu ikimizde uyuduk gece yandım dedim ama hiç uyanmadı alt değişmedi sabah kalktım çiş vardı karton bardak ıslanmış ozmn sürünüyor du bezlerim başladı örümcek gibi sürünmeye sonra her bezde biraz sıkıntılı oldu ve bardak ıslanınca değiştir kremini sür sakın üstüne bez gazlı bez örtme bardak koy bezle bu kadar ne zaman banyo yapacağını doktor söyler rahat ol