Ben bebeğimi 2 aylıkken sünnet ettirdim karton bardak vesaire kullanmadım doktorum uyuşturucu krem ve antibiyotikli krem yazdı 2 gün boyunca bunları 4 saate bir kullan ve batikon ile yıkayın pipisini dedi ilk gece huysuzlaştı ve ağladı ertesi gün bir şeyi yok gibiydi 3.gün bezlerini çıkarttık o günde huysuzlaştı ama sonra geçti şimdi 3.5 aylık tamamen iyileşti herkese tavsiyem erken yapmanız