ayseayse777 peki ilacı birden mi bıraktınız? Biz cardorone ve dideral kullandık, kilo aldıkça doktorumuz dozlarını arttırdı. Cardorone u bırakırken dozu azaltarak bıraktırdı ki vücudu birden ilaç olmayınca tepki vermesin diye. Çok şükür bi sorun yaşamadık biz.
Birde flekaind sizde sinir hâli ne bileyim yada uyku bozukluğu yaptı mı acaba? Dideral yerine başlayabiliriz dedi ama ağır bir ilaçmış galiba.
Rabbim in izniyle kolay geçer inşallah anjiyo süreci 🤲
Tabi sizin kararınız ne bilmiyorum da
Kızım doğunca 2 hafta küvezde kaldı bende doğumda kanama kontrol altına alınamayınca 3 gün yoğun bakımda kaldım, çıkınca sürekli küvezdeki doktor hemşirelere sorduğum için beni kardiyoloğa yönlendirdiler. Gittik eşimle hiç iç açıcı konuşmadı. 2 farklı ilaç denedik kontrol altına alamadık, deneyebileceğim 1 ilaç kaldı bugün başladık holter sonucunu bekleyeceğiz olmazsa direk ameliyata alacağım dedi. Hem ağlayıp hem dua ediyorum görseniz. Lohusalık ne demek bilmiyorum ben mesela. Dikiş sancısı der kimi insan ki benim miyomlarım da vardı onlarda alındı kadın doğumcu içerde 3 sıra dikişin var çok dikkat et demişti. Ben o halimle haç defa hastaneye gidip geldim. O kapıda bekledim, asansör gelmeyince kaç defa merdivenden çıktım. Çok zor yaşayan bilir. Allah ım kimseyi evladıyla sınamasın inşallah kimseyi düşmanım bile olsa 🙏
Hamileyken de yani sürekli kanamam olurdu 26.haftadan sonra doktorum sürekli nst istedi hiç öyle bişey çıkmadı yaa hiö 33 haftalık doğdu ben kaç defa nst ye girdim nerdeyse her hafta ultrasonu geçtim hadi
Nasip böyleymiş
Heçen ay en son kontrol de yine dedi ki “anjiyodan korkuyorsun farkındayım ama hiç kullanma ufacık bedenin ilaç kullanmasından çok daha iyi inan ki, yarım saat yada 1 saat sürecek işlem 24 saat gözetim altı”
15 kilo olunca yapcak galiba bakalım hayırlısı olsun inşallah