ayseayse777 çok saolun size de geçmiş olsun . Benim oğlum ağır kalp ameliyatı geçirdi 25 günlükken. Damarlar tersti değişti 3 büyük delik vardı. Şimdi 3 buçuk yaşında bazi sıkıntıları var hamdolsun ama iyi.
1 buçuk yaşında anjiyo oldu . Bizim sol kalp büyümesi var birde kalp kapakciginda açıklık var . Kalp büyümesinin altında başka neden var mi diye baktılar yani başka bir damar var mi diye . Ama korktuğumuz gibi olmadı hala ilaç kullanıyoruz. Sadece kalp kapakciğinda açıklık var. İleride sorun olursa ameliyat olacak inşallah olmaz .
Sizin sıkıntı tam olarak ne neye bakılacak anjiyo ile