27072023 ben genelde uygulamaların indirimlerini takip ediyorum beğendiklerimi öyle alırım birde mevsiminde almam yazım kışlık kışın yazliklarini alırım hem bekleyecek vaktim olur hemde daha uygun oluyo. Birkaç yıl giyecek olsa evet yani iyi bir şey olsun istiyorsanız bütçeniz biraz zorlayabilirsiniz belki ama sonuçta en fazla giyeceği bir yıl cocuklar çok çabuk büyüyorlar bu yaşlar için değmez en azından güzel uygun indirimleri takip ederek alıyorum Ben genelde çok eski şeyde giydirmem hoşuma gitmeyen