27072023 Kızlar sizce çocugunuza eski moda baya eski ama temiz kıyafet giydirmek mi yoksa yeni moda güzel pahalı ama bütçeyi zorlayp giydirmek mi
AgentMom 27072023 bende bütçemi zorlayıp neden marka alındığını anlamıyorum. Orta düzey kıyafet alın giydirin.
Berilsmom13 27072023 bütçem kötü değil kocamın gayet iyi bir geliri var fakat gidip kızımın sadece bir sene giyeceği kıyafete tonla para dökmem. Standart lcw dan alırım herşeyini gayette memnunum
Asyaamerve 27072023 orta düzeyde gücüm neye yetiyorsa o kıyafeti alıyorum. Marka takıntım olmadida kizimida almadim. Genelde LC Waikiki’nin internet sitesinden çark çevirerek alıyorum 😀 kalitelide, indirimde olursa uygunada geliyor.
fyz81 Asyaamerve ben genelze zara hm alıyordum gecen lcw sıtesıne baktım guzel seyler vardı magzaya gıttım aynı urun magzada daha ındırmlı carkla aynıya gelıyor sankı
cinarasilay LCW outlet mağazalarında da çok güzel şeyler oluyor kızlar. Hemde aşırı ucuz oluyor tavsiye ederim
Berilsmom13 cinarasilay evet aynen öyle. He şunuda söyliyim mesela gidip atıyorum kötü birşeyde giydirmem normal orta düzeyde giyinmesi normal geliyor bana saraydan çıkmadık malum hiçbirimiz.
cinarasilay 27072023 her türlü uygun fiyatlı bulmak isteyen bulur. Benim eşimin de alım gücü çok şükür iyi ama bebek çok giyemediği için indirim kovalıyorum bazen aldığım şeylerin fiyatını duyanlar şaşırıyor gerçekten bu fiyata mı aldın diye. Dediğim gibi outlet olanlar baya uygun oluyor geçenlerde 100₺ye takım aldım ve aşırı güzel
Nacafa 27072023 lcw alıyorum hep hem fiyatı uygun hemde çekme solma vs yapmıyor. Uygulamasından çarkla alınca pazardan bile ucuza geliyor bazen aklınızda bulunsun
Binnur23 27072023 Beğendiysem sağlamsa pazardan bile alır giydiririm . 1 aldığımızı bir sene giymiyolar bile hemen büyüyolar boşa para dökemem şu zamanda hele ..
Asyaveannesi04 27072023 Eşimde bende çalışıyoruz beğendiğim varsa alıyorum illa marka olucak diye almıyorum. Gapten de alıyorum zaradan da lcw, nextden de
sinefil 27072023 Ben gidip gardrobunu full Zara, Mango, H&m ile dolduruyorum kızım her sabah çığlık kıyamet markasız, eski moda olanları (hediye geldi hepsi) seçiyor. Soruya cevabım; akıl ve ruh sağlığım için kızım ne isterse onu giydiriyorum 🤣
Asyaamerve fyz81 doğrudur denk gelmiste olabilir canım..kızıma bot aldım çark çevirerek siteden 400 e getirttim. Mağazasında 500 liraydı. Dediğim gibi bazen mağazasındada ucuz oluyor denk gelirse
27072023 Ya benimde marka takntm yok kendim içinde çocuklarm içinde pazardan güzel bulursam ordanda giydiriyorum ama çevremde iyisini alsana gibisine yada başka çocuk gorunce daha iyi giyimli çocuguma üzülüyorum nebileyim yetemiyorum diye
Asyaamerve 27072023 bende direk ne gerek var zaten hemen küçülecek kaç kere giyicek diyorum😄 kızıma vicco dan ayakkbi aldım yazın terliği daha çok giydirdim. Ayakkabıyı belki 10 sefer bile giymemistir duruyor. Verdiğim paraya aciyorum vallahi. Kaliteli evet ama çok giymedi. Dediğim gibi iyisi olsun tabiki de ama uygun olsun😀
cinarasilay 27072023 asla yetemediğini düşünme. Senin çocuğun için her zaman bu dünyada ki en iyi anne sensin başkası değil. Sen çocuğunu temiz düzgün giydirdikten sonra gerisi önemli değil. Marka olması da önemli değil. Yeri gelir pazardan da aşıp giydirirsin ki bazen markalardan bile kaliteli şeyler olabiliyor. O yüzden üzülme sen çok iyi bir annesin 🫶🏻
Aselincimom 27072023 ilk çocuk heyecanıyla e bebek civilden doldurdum 1 yaşa kadar ama gereksizmiş 🤦🏼♀️ kaka lekesi nasıl çıkıyor hanımlar yorumuma cevap verin acil🤣 zıbınlardan bi türlü çıkartamıyorum
Mtzzeynep Aselincimom beyaz sabunla çitile at makineye tertemiz oluyor ama işlem görmemeli . Bekleyişte olsa çakar ama bir kez yıkadıysan çıkmaz daha.
PamukPrensesannesii 27072023 Çocuğun yediği helal , giydiği haramdır demişler. Büyüdüğünde ne giydiğini hatırlamayacak bile. Bütçemi zorlamaya ne gerek var. Onun yerine , geleceği için yatırım yaparım.