Bircannn açıkçası bize de çok demişlerdi küçük şehir yazmayın pişman olursunuz diye hatta bizde Diyarbakır’ı yazacaktık ama ankaradan kiradan dolayı tayin istedik lojman da vermediler eşimin 8.yılıydı bizede ek atamalarda mecbur tayin çıktı bizde ilk Diyarbakır’a bakmıştık hem sosyal hayat hemde hastane bakımından ama orasında pahalı diye istemedik eşim zaten bırakmayı düşünüyor biraz birikim yapıp döneriz demişti Diyarbakır’da o birikim olmayacaktı o yüzden Muş yazdık ama bu kadar küçük bir yer beklemiyordum açıkçası ilde genel olarak bir düzensizlik var yani işler çok yavaş ilerliyor imkanlar kısıtlı hastane bizim içinde çok önemliydi kızım hastalandı doktor gitmiş devlet hastanesi zaten facia yani bilmiyorum Muş’un tek güzel yeri köprüsü Allahtan orayı yapmışlar bi gittik havamız değişti alışveriş için de küçük yani e bebek açılmış geçen sene ona çok sevindik yani bulamadığımız birşey olursa internetten hallediyoruz