Merhabalar bende eşimin görevi nedeniyle muştayım hastaneler berbat sürekli şehir dışına sevk var zaten yalnız randevu alıp muayne olabilirsen randevu almak içinde gece 12 den sabaha kadar hastanede bekleyen insanlar var 😂 Hava desen -10 derecelerde falandı yeni yeni +5 lere çıkmaya başladı sizin göreviniz nedir burda ☺️