Miniktirtil seniyirimmisdafaa özel aşı olduğu için ücretli dr planlıyor 4aydan itibaren yapılabiliyor diye biliyorum
seniyirimmisdafaa Deletedmom_110 biz onu olmadik mi aceba ya özel asi bilgilendirmesi sadece rota virüste yapildi bize
duyguluannee Arkadaşlar bexsero yaptıran var mı biz bugün yaptırdık ilk doz ve ateş başladı süreç nasıl oluyor yardımcı olur musunuz ateş düşürücü de verdik ama etki etmedi sanırım