Merve539s klbklina günde on damla ile başladık maalesef 7 aylıkken ek gıda reddi falan yaşadık sonra kan tahlili yapınca değerimiz düşük çıktı o yüzden doktorumuz günde iki defaya çıkardı sabah ve akşam olmak üzere toplam 22 damla veriyorum çok şükür değerimiz düzeldi yemesi de düzeldi oğlumun bence tabloya uyun
klbklina Merve539s evet şimdi araştırdım ben de tekrardan. Kg başına 1 mg diyor. Bunu hesaoladim ve bestiron tablo yüzde yüz doğru çıkıyor. Artık şüphem kalmadı yani hesaplayinca içime sindi çok teşekkürler 🪷
Mabell klbklina Demiri düşüktü kızımın doktor sabah 20 aksam 20 şeklinde önerdi o şekilde devam ediyorum 4 ay dolunca degerre bakılacak.Bence ise yaradı çünkü çok huysuz,iştahsız ve toprak yiyordu hepsi normale döndü çok şükür
Mabell klbklina 20 aylikti başladığımızda 10,5 kiloydu,evet bestiron bu şekilde önerildi,eczacı da etkili olması için bu şekilde kullanin diye doktoru onayladı.
klbklina guller bu arada dört ay olunca sormak istedim. Son ay kaç Gr aldı acaba benim kızım da şuan 6.5 kilo ama son ay kilo alımı 350 Gr olunca çok üzüldüm de..