klbklina Merhabalar. Bestiron demir damla kimi eczane kg başına 1 damla kimisi 2 damla şeklinde öneriyor. Ben çok arada kaldım bir buçukta karar kıldım 😂 sizler nasıl veriyorsunuz acaba..
Duygusaljelibon_ klbklina bestiron çok önermiyorlar sağlık ocağından verilendi sanırım .. ben ocean kullanıyorum
klbklina PeekaBoo_ bestiron kilogram başı ikiden de fazla görünüyor meğer yanlış kullanan ne çok bebek var
klbklina mrsfly haticezengin yeksasi Meyveliburln PeekaBoo_ ben bu tabloya göre vermeye karar verdim. Çünkü kg başına bir damla şeklinde verince dokuz ayda kan sonucunda ciddi demir dusuklugune şahit oluyoruz kg basi iki damla gibi daha doğru bence.
PeekaBoo_ klbklina maalesef öyle bende sağlık ocağı kilo başı bir damla dediği için öyle kullandım hep ama takviyeye rağmen değeri düşük geliyordu sonra bu tabloyu bulunca ona göre değiştirdim bariz fark ediyor etkileri
klbklina Duygusaljelibon_ hayır bestiron sağlık ocağında verilen değil eczaneden aldık içeriği en temiz bu diye bunu tercih ettim.
Canda klbklina benim oğlum 9 kilo 6 aylık doktorumuz 10 damla önerdi, sidefer 1 ml yazmıştı ben bestiron aldım 1 ml de 20 damla var dediğimde onun içeriği biraz farklı olduğu için 10 damla kullanalım dedi
haticezengin Bizde bestirona başladık doktor 1 mg de 20 damla var dedi bebeğim 6,5 kilo damlalığı tam doldur dedi bana da fazla geldi siz ne düşünüyorsunuz
Meyveliburln Bende kilo başına 1 damla veriyorum bestiron u Çokta huysuz acaba değerleri düşük diye mi öyle şimdi bi soru işareti oldu kafamda 5 aylık olduk 1 aydır kullanıyorum belki de yetersiz geliyordu
haticezengin Meyveliburln bende kg başına hesap yapılıyo diye okudum bi çok yerde doktora sordum hayır kg hesabı yapma dedi damlalığı tam doldur 1 ml oluyo zaten doldurunca 20 damla olduğunu söyledi hem demir hem c vitamini olduğu için olabilir belki de bilemiyorum benimde çok kafam karıştı açıkçası
yeksasi Damlalığı tam Doldurunca 10damla falan oluyor oğlum 6 aylık bende kilo başına 1 damla şeklinde kullandım yanlış mı kullandım acaba bestiron kullanıyorum faydası var mı yok mu anlayamadım
haticezengin yeksasi yanlışınız olabilir mi damlalık 10 dan fazla oluyo tam dibine kadar doldurunca 1 ml oluyo doktor öyle önerdi bi çok kişi kg başı hesabı yaparak verdiğini söylüyo doğrusu nasıl acaba merak ediyorum bende araştırdım herkes farklı bişey söylüyo doktorun söylediği gibi veriyorum bende