Nevsevmom bize dün 19la yatış verdiler 17 üstü verçyorlarmış saate bağlı bir de yani çocuğun gününe kan uyuşmazlığı olduğu için bizim bikaç saatte 24e çıktı çok şükür şimdi 13 e düştü ama 10un altına düşmeden taburcu etmiyorlar evde oğlum var daha küçük dua ederseniz çok sevinirim