AnnaKarenina_ Nevsevmom bizim 17 de yatırdılar 1 gece kaldı 8 e düştü çıktı. Sık sık emzirin saat başı o zaman daha kolay atar
NewMomm1 Nevsevmom sık emzir tuvaletle atıyorlar sarılığı. Hava güneşli olsa güneşe çıkar derdim oda çok fayda ediyor.
tugceo92 Nevsevmom bizim 17 mi 18 mi öyle bişeydi öyle yatiş vermişti doktor. 13e bilemedim açıkçası doktorunuz ne diyor