Yabrukus
Ben bunu hiç bilemiyorum anlayamıyorum şimdi sezaryenden sonra brnim 40 gün boyunca kanamam akıntı oluyodu kırmızı şekilde ve nerdeyse bugüne kadar ped kullandım kanamadan azda olsa ha bezen iki 3 gün olmadı sonra hep oldu bu herkeste olan birşey dimi peki adet nasıl başlıycak yoksa bu benimki adetmi biri beni aydınlatabilirmi kimseyede soramadım hiç @[silindi]
Zeynonunannesi
Benimde 55.günde oldu ama çok az 3gün falan sürdü ve çok azdı ondan beri de 15günde bir hastalık başlıyo gibi oluyo 3gün ancak oluyo bitiyo ama 15günde bir şuan 4aylık olmak üzereyiz
Benim yaşadığımı yaşayan yada duyan varmı acaba?
Pakjin
[bilinmeyen] sezeryan oldum 40 ım bitti iki gün sonra adet oldum
deletedmom4842
[bilinmeyen] Sezaryen oldum 3. Ay sonra adet gördüm
Papatya
[bilinmeyen] 40. Günümde adet oldum. 5 ay önce doğum yaptım. Her ay bir kaç gün gecikse de adet olmaya devam ediyorum ☺️
Sareemel
40ım cıkar cıkmaz
teachersrn
[bilinmeyen] 6 ay 21 gün olmuş bu gün hala olmadım umarım normaldir
Edaa
[bilinmeyen] 7 ay önce Normal Doğum yaptım hala olmadım🥺🥺☹️☹️ Şişkin hissediyorum kendimi olsam rahatlicam😒
Betuluus
[bilinmeyen] 3 ay 10 günlüğüz adet olmadım daha, aktif emziriyorum onun için olmuyorumdur belki bilmiyorum..
Rabisss
Emzirmeyip adeti geciken anneler bi tandevu alın derim.
Ecocan
[bilinmeyen] 40 im ciktiktan somra ikinci 40. Gunde oldum insaallah duzenim bozulmamistir bnmkide sezeryan bu arada
Helin
[bilinmeyen] canım ben sezeryan doğum yaptım kızım şuan 3 ay 12 günlük geçen ayın 23 de olmuştum ilk bakalım bu ayda olucakmiyim
melikenil11
4 aylık bebikom var hala olmadım ben😌
gyns
[bilinmeyen]
4 ay 10 günlüğüz henüz gelen giden yok🙄..
Zeliha
[bilinmeyen] 41.gun spinal.sezeryanla dogum yaptm
AliyeAsel
[bilinmeyen] 65 gün sonra oldum canım
Esranurefe
[bilinmeyen] Bende sezaryen doğum yaptım kırkımız çıktıktan 1 hafta sonra adet oldum
teachersrn
[bilinmeyen] emzirdiğimiz için muhtemelen ama olmamak bir sorun yaratmaz inşallah uzun vadede sonrasında hemen normale döner umarım
pasaminannesi06
Oglum 4 uncu ayına girecek iki ay oldu bu ay daha olmadım kendimden de Emin’im ama gecikti acaba düzensizlik normal mi ki merak da etmiyor degilim baklim
Kasiklarim
Vs agriyir. Oldu olacak gibiyim aka gelen giden YÖK
diraraa
Tam 6 ay sora oldum ben de sezaryen dogum yaptim