Elfela
Ben de şurda bekliyim 5 ay biticek hala olmadım
neslihanilbasarir
[bilinmeyen] bende sezeryanla doğum yaptım 40 ım çıktı 1 ay sonra adet oldum
Yasemin_Tahir-Mete
4 ay olacak ne gelen var ne giden 😂😂🤣🤣
neslihanilbasarir
[bilinmeyen] evet normal canım
burcuuharunn
13 aylık oğlum hala olmadım 😊
Sefika19
[bilinmeyen] kizim 4 aylik 1 keere adet oldum daha olmadım
burcuuharunn
[bilinmeyen] 😊 yok canım gitmedim ama annem ablamlarda 6 ay 1 buçuk sene arası olmamışlar biraz daha beklicem
burcuuharunn
[bilinmeyen] 1 buçuk yaş olunca oğlum gidicem canım 😊 inşallah öyle ki akşam rüyamda gördüm o kadar beynime işlemiş 😂
Yasemin_Tahir-Mete
[bilinmeyen] genede arıyor insan 😂😂
Elifcanbaz
3 ay sonra
Ceemre
[bilinmeyen] 45. Gün oldum coksükür 🙄😤
zerrin
Ilk çocuğumda 2 yıl sonra olmustum.
Ikincide 45 günlükken oldum 😊
Yigidinannesi
53 günümde oldum
birkayrazeydannesi
7 aylık oğlum hala olmadım bende bekliyorum valla
Sedacinakkaya
[bilinmeyen]
Ayni ben 😀
Sedacinakkaya
[bilinmeyen]
Valla öyle sevindim ben olunca
İlk iki gün aşırı kanamam oldu sizin de öyle oldu mu ?
Sznasl
Sezeryan olalı 50 gün oldu bgn bende hala olmadım 🤔
Seqnem
[bilinmeyen] sadece anne sütü veriyorsanız adet olmamanız normal. Ben 4.ay oldu ve olmadım. Sezeryan oldum.
Heraninannesi
[bilinmeyen] 52 günlükken
Zeyyy
[bilinmeyen] kızım 4 buçuk aylık bende sezeryan oldum hala adet olmadim doktor emzirirken bi süre olmazsın demişti bi daha da görünmedim doktora