kamer21 uyku eğtimine baş vurduk mecbur gece uyanmalar iki üç saat uyumama öğlen uykusu sıfır düzen bitti zaten çok şeyide yanlış yapmışız onu anladım saat aralığı değişiyor zaten sabah güne en gec 7 de başlamak lazım bizde mesela şimdi 7 de uyuyor ben uyandırıyorum ninni açıyorum diyosunuz mesela en basiti o olmaz o da bir destek kusura bakmayın inş bozulmaz sizde☺️