gizemmerve5 renzey48 Bilmiyorum ki canım onu hiç kullanmadım mavi dışlı anne kucağı gibi rahat yazanı kullanıyorum
cayda renzey48 pure and soft ıslaklık göstergesini kaldırmıslar ama bende ondan mavi pakete geçtim yeni. Ben 3 aylık acemiyim de daha ondan önemli gösterge bana🙈
mehtapppppp gizemmerve5 molfix 4 Plus yazan var onu alabilirsiniz ablamın bebeği de sizinkiyle aynı kilo 5 numara büyük oldu4 Plus yazanı aldı o tam oldu 11 kiloya sadece 4 yazan küçük oluyor
havuclumom gizemmerve5 aynı sorundan dolayı 5 denedim rahat oldu ama taşma ve sızma oldu 4+ denedim o çok iyi onunla devam ediyoruz bakalım
gizemmerve5 havuclumom Ben şuan düzünü kullanıyorum ya + yok bende şimdi onu alırım oda sıkar bitene kadar çocuk rahatsız olur direk 5 e geçince de çok büyük olur diye düşünüyorum bilemedim kararsız kaldim
Kaylas-mom gizemmerve5 orda yazan kilolara takılmayın bence ben iz yaptığı zaman direk bir üst numaraya geçiyorum
ebru5261 gizemmerve5 ben sleepy aldım pure baby aldım baby Turco aldım (1-2 numarada hepsını kullandım ) en genıs kalıplısı molfıx bedenı küçük geliyor ona bir büyük beden al cuk oturur ona Şuan Molfix 3 kullanıyor 6kg 2.5 aylık