gizemmerve5
Oğlumdan daha zayıf bir bebek 6+ kullanıyor biz 6 numara çünkü diğer bebişin bacaklari tombul etleri pufidik bizim oğlanın etleri sıkı kalıplar bu gibi durumlarda fark edebiliyor o yüzden rahat edebileceği bir numaraya geçin yan yana koyduğumuzda diğer bebek daha kilolu duruyor ama bizim oğlan ağır basıyor 😅