aleynax
Benim bebeğimde öyleydi doktor gazı birikmiş ve sancısı baslamıs oluyor masaj yaptırmaz demişti her beslenmeden önce masaj yap gazı varsa cıkar yemekten sonra masaj yap yani kısacası her aklına geldiğinde her bos zamanın oldupunda masaj yap demişti sende bir dene istersen canım