nazo58 Glybskl göbek bagindan değil kuzum o.. Gaz sancisi.. Allah yardimcin olsun inşallah kolik değildir ve uzun sürmez..
Glybskl nazo58 sürekli var gaz sancısı ve kucak istiyor emiyor sürekli tok olmasına rağmen. Kucakta uyuyor yerine yatırınca ağlıyor 🙄 D vitamini verdikçe öyle oluyor vücudu da döktü bebeğimin ☹️
Glybskl Meyra1 benimki de aynı zorla başını tutuyorum ağlarken memeyi elimle tutup ağzına veriyorum emmesini sağlıyorum yoksa almıyor ememiyor ama meme istiyor diye ağlıyor ☹️