Suleyilmaz Glybskl kimi d vitamini gaz yapabiliyormuş bende kolik annesiyim ve pedia d adlı bi d vitamini kullanmıştım gaz yaptığını farkettim siz ne kullanıyorsunuz vitamin olarak
aysa_linam04 Glybskl gaz sancıdır o kimyon rezene ve anason iç bebeğin gazını alır hemde sana süt yapar canım
Glybskl aysa_linam04 içiyorum normalde işe yarıyor ama d vitamini verdiğimde onların da faydası yok bebeğime ☹️
aysa_linam04 Glybskl ben vitaminin yaptığını düşünmüyorum çünkü yeni doğan bütün bebelere vitamin veriyorlar o zaman bütün bebeklerde böyle bir sorun olurdu. Ama istersen doktora gittiğinde söyle doktoruna gaz problemi vs yapar mı diye 🌸
Meyra1 Glybskl belki bizide o kabız yaptı gaz var kızım gazını süper atıyor ama kıvranıp duruyor uykusu yok hıc bende 2 gün bırakmayı deniyeyim kontrole daha var cunku
Glybskl Meyra1 ben bıraktım iki gün sonra toparlandı çocuk yazık. Oğlum normalde kendi başına gaz çıkaran bir Bebek mahvetti bizi uykudan bayılacak sancıdan uyuyamıyor çocuğum yazık ☹️ Monovit diye bi marka verdiler o da iyi gelmedi şuan çok sancılıyız
Glybskl Meyra1 benimki de aynı zorla başını tutuyorum ağlarken memeyi elimle tutup ağzına veriyorum emmesini sağlıyorum yoksa almıyor ememiyor ama meme istiyor diye ağlıyor ☹️