asaf23 evet çok memnunuz biz bebelac gold dan yani ilk başta ama kullandık kabız oldu aptamile geçtik yine kabızlık düzelmedi en son ebe bebelac gold sindirimi daha kolay bi mama isterseniz bi onu kullanın dedi o zamandan beri de kabızlıl hiç yaşamadık. Kilo alımoda maşaallah çok güzel 4 ay 5 günlüğüz 7500 kilo şuan. erkek bebek