Merhaba kızlar bebeğim 4 aylık dünden beri nerdeyse her bezi kakalı çok sık yapıyor yaparken de baya ses çıkıyor hatta bugün aşımız vardı sağlık ocağındaki doktor muayene etti devam ederse eczaneden probiyotik alabilirsin dedi sizin kullanıp memnun kullandığınız var mı ya da çocuk doktoruna götürüp mi probiyotik başlamalıyım