saribez bebeğim bir ay erken doğdu ve yoğun bakımda kaldı. Prosedür bu şekilde. Hastaneden çıkmadan yapılan testi geçtik aslında ama biz yine de içimizde kalmasın diye götürdük. Benim kızım uyku konusunda fena sayılmaz o yüzden bizde kolay oldu. Kucağımda yaptılar sizde rica edin kucağınıza alın uyanacak gibi olursa poposuna piş piş yaparsınız 😊 kolaylıklar dilerim ♥️