yarın teste gireceğiz verdikleri not kağıdında gece 4 de uyanacak tok gelecek banyo yapacak yazıyor ama sıralaması yazmıyor. gece uyandırdıktan sonra mı banyo yaptırmak gerekiyor yoksa akşam yatırmadan önce mi, farkediyor mu? hastaneyi aradım ama ulaşamadım bir türlü