1Elisaninannesi Ecem__ merhabalar sizin sprey rahatlatiyormuydu bebeği benim kızım hayla tıkanık yani hiç bir değişiklik yok çok kötü burnu
Ecem__ 1Elisaninannesi sprey kullanirken birazcikta olsa acikiyordu..burnundan nefes aliyor du ama gene tikali gibiydi 1 ay kullandik o ara rahat uyuyordu birazcik
Ecem__ 1Elisaninannesi 1Elisaninannesi agzindan almasi lazim agzindandami alamiyor..ev cokmu sicak temiz hava rahatlatir..bide siz yeni hastaliktan ciktiniz ya belki ondan..doktor size ona gore acici ilaclar verir..genizlerimi sis ti acaba..bizimde oyle olmustu 0 nefes burundan aliyordu
soulmate35 1Elisaninannesi cok bilgim yok ama burun yıkama yapıyor musun serum fizyolojik ile babyvac kullansanız fayda eder mi tıkanıklığına acaba
1Elisaninannesi Ecem__ ağzından alamıyor acaba hasta diye genzimi çok şişti burnu açılmadıgi için iyleşmiyor hep hastalık başa sarıyor buhar makinesi çalıştırdik oda"da ama nafile
soulmate35 1Elisaninannesi bir kere yapmak yetmeyebilir gün içinde iki ya da üç kez tekrarlayın cok zor bi durum bebeğim hasta olduğunda hep burunları tıkanıktı geceyi sabah ettik😔
Ecem__ 1Elisaninannesi hastaliktan sismistir..biz odada buhar makinasi calistirdik bas ucuna koydum iyice tikadi zaten bidaha buhar makinasini calistirmadik canim daha kucukya belki gecer endiselenme
1Elisaninannesi soulmate35 bizimde öyle ve hem geniz eti var zorluyor sabah akşam yapıyoruz ama fayda etmiyor rabbiim çocuklarımıza şifa versin keşke hiç hasta olmasalar
1Elisaninannesi Ecem__ inş hastaneye kontrole götürecem hırıltısı var umarım en kısa sürede atlatırız
Ecem__ 1Elisaninannesi hirilti varsa balgam i vardir ya bide cocuklar bronsit zature olunca balgam hemen gitmiyor iyilesse bile..size tavsiye vereyim bol bol ihlamur verin sarimsakli corbalar daha cabuk toparlar 2 cocugumada hasta olsun olmasin veriyorum..cok gecmis olsun..
Caglarefe Bizimkinden geniz eti vAr griple birlikte ortakulak iltihabı yaptı çok zor bişey. Bide bizimkinin %80 miş tıkanıklığı ama iki yaşından küçük olduğu için ameliyat edemiyor
1Elisaninannesi Caglarefe çok zor geniz eti bizim yüzde 60 doktor ameliyat olması lazım dedi eğer geniz eti çok rahatsız ediyorsa ve küçülmuyorsa yaş önemli değilmiş ameliyat için
Caglarefe 1Elisaninannesi Hadi ya bilmiyorum bizimki öyle söyledi ama hiç içim rahat etmiyor doğduğundan beri hırıldıyor
Nanem123 1Elisaninannesi buna gerek yokki ben oğlumu kulak burun boğaz doktoruna götürdüm alerjik olduğu için doktor geniz eti anlaşılabilir birşey demişti ızdırap gibidir dışardan bile anlaşılır akşam rahat uyuyamaz nefes alma şekli bile insanı korkutur demişti sizin çocuğunuzda da bu gibi şikayetler mi var çok geçmiş olsun
1Elisaninannesi Nanem123 teşekkür ederim bebeğim nefes asla alamıyor geniz eti var ve alerjik bir Bebek burnu çok tıkalı nefes alamıyor ve kıkırdağı kırık oda ayrı zorluyor
Nanem123 1Elisaninannesi o zaman geniz eti var benimde burun kıkırdağım kırık bende nefes almakta zorlanıyorum Allah yardımcınız olsun inşallah
1Elisaninannesi Nanem123 evet yüzde 60 var her iki tarafı kapatmış kıkırdakta kırık olduğu için fazla zorluyor