1Elisaninannesi anladim canim cok gecmis olsun bizim burnu tikali horluyordu hasta olunca burundan sifir nefes aliyordu kulaga vurmustu..film cekildi doktor 1 aylik toz ve sprey verdi cok sukur acildi ama gece uyurken agzi acik horluyor..bizimki 20 aylik..doktor evet var dedi suan birsey yapamayiz dedi..2 yasinda bidaha gelin dedi..