Oylesinebirisi Allahkahretmesin1 ya nazar bile etmese ben söylemek istemiyorum belki olamaz mı? Bi garipsiniz ya. Benim annemi bana sorguluyosunuz.
Allahkahretmesin1 Oylesinebirisi söylemek istemiyorsan en başta zam yapacaklar demeyecektin ablacım eğer sen bu lafı ortaya atmasan gelipd e sana ne kadar oldu kaç oldu diye sormaz herhalde
findiginannesi_ Oylesinebirisi 50 bin oldu de bende yiyip yatçam de hergün sorulması da enterasan 🤷♀️
Oylesinebirisi MilaveAnnesi1 arkadaşım övdü övdü. Babamınki de 18 binmiş oooo babanı da geçmişsin çok iyi çok güzel aman aman neler soyluyor ben ornek olarak bin, iki bin artabilir dedim test etmek için ooooo woeoeowow tepkiler veriyor ve hergun soruyor. Bence şaka olan sizsiniz o tepkiyi ben vermiyorum annem veriyor.
MilaveAnnesi1 Oylesinebirisi siz de belli ki bu parayı çok buluyorsunuz. Kuş kadar parayı övecek insanlar sadece nefes alsam yeter diyor herhalde. Üzüldüm adınıza
Zeyzey05_ Oylesinebirisi pardon küçümsemek gibi istemiyorum onun için de demiyorum sadece bu yazınıza itafen bu devirde askeri ücretinizin neyini öve öve bitiremiyor anlamadımm ? Bide bayılın isterseniz o kadar abartmışınki ay ahahahahahah yani kız kardeşim bi yerden yardım bağlanıcaktı bende sorarım sürekli hani parasını alsın bağlasında rahatlasın kesinleşsn diye sorarım bu kadar basit
prenses_annesi__ Oylesinebirisi Bizene Ozaman bundan post açmak için yazmışsn belliki işsiz mısınız bu kadar
sezer2022 Oylesinebirisi iki bin tl artabilir bunu da dillendirmek istemiyorum Annen zam olacağını nerden biliyor senden 🙄 başta söylemeseydin keşke
Jadewinder Oylesinebirisi annem çok kızdırıyor olunca başlık ben de bir şey sandım. Belki sizin başka dinamikleriniz vardır ondan kızıyorsunuzdur annenize ama ben dışardan bakınca çok bir sorun göremedim . Allah kazancınızı arttırsın inşallah 🙏
Ares01 Oylesinebirisi senelerdir beklediğiniz haberi bu postta söyleyerek yaydınız ve normalde merak edilmeyecek rakamı gizleyerek insanları meraklandırarak nazarı daha da çok çektiniz😃😃 Müge anlı ne demiş; nazara inanmazsan değmez 😃
Aslaninannesiiiii Oylesinebirisi postunuzu okuyunca size kızmıştım fakat bu yorumunuz da inanılmaz hak verdim. Haklısınız ne kadar alacağınızı öğrenirse şunu alın satın konusu geçer ve herkes evinde ki düzeni kendi bilir. Benim babam da öyle mal sahibi olalım artsın malımız çok istiyor. Ben saklamıyorum tutarı ama şuan onu yapamayız vs gibi şeylerle geçiştiriyorum
Elfgrn Merhaba annemiz Post açtığınız zaman gelecek olumlu olumsuz eleştirilere açık olmalısınız. Eğer kurallara uymayan bir yorum gelirse bildirmelisiniz. Üslup sınırlarını aşarak hakaret içerikli yanıtlar verdiğiniz için postunuz kaldırıldı..