Ben sizi anladım, aslında annenizin nazar edeceğinden değil ama size güzel olan şeyi dillendirmek istemiyorsunuz. Bende mesela eşimin maaşını anneme hep düşük söylerdim elimden alacağından değil ama dillendirmek istemezdim. Ki annem bu dünyadaki en melek kalpli insandı bizim iyi olmamızdan mutlu olmamızdan başka hiç bir isteği yoktu bu hayattan. 1 ay oldu onu kaybedeli, ah çok keşkem var mesela keşke saklamasaydım esas maaşı gibi gibi. Tabi siz de haklısınız kendinize göre. Zam olmayacakmış diyip geçiştirin en fazla.